Pełna treść dostępna jest wyłącznie dla subskrybentów
Masz już subskrypcję? Zaloguj się!
Materiał filmowy prezentujący, z czym mierzą się na co dzień rodzice i jak może im w tym pomóc mindfulness
00:00:10
Tego tak naprawdę doświadczamy w sytuacji frustracji tego poczucia beznadziei.
00:00:18
Przede wszystkim doświadczeniem zderzenia z naszymi oczekiwaniami wobec siebie, czyli nawet coś, co już.
00:00:25
Albo że z unikiem idealnego rodzica, że ja powinienem powinnam umieć sobie poradzić. Przecież rodzicielstwo jest naturalne, przecież zawsze chciałam być mamą całe być tatą.
00:00:39
Przecież innym razem sobie tak świetnie.
00:00:42
Oczekiwania, które które pojawiają się w nas śmieją z nas, powodują, że jesteśmy na ciągły.
00:00:53
Tak się ciągle do egzaminu sprawdzania.
00:00:55
Siebie też członie wyszło.
00:00:57
Czy to było poprawne, czy to było na piątkę, czy tak naprawdę?
00:01:04
Kolejne zderzenie to jest zderzenie z wyobrażeniami na temat naszych dzieci tego, jak powinno się zachowywać, bo jak po zimnym całym zaznaczyłam w cudzysłowie, bo nie ma czegoś jak sposób, w jaki powinny zachowywać się każdy z nich jest inna, każde jest wyjątkowe.
00:01:20
Ll każdy wnosi swoją energię, swoje potrzeby wartości. Natomiast my mamy pewne wizje.
00:01:27
One się tworzą.
00:01:28
Z biegiem lat.
00:01:30
Rodziny bardzo często reklamach filmach.
00:01:34
To, co obserwuje nas słyszał media.
00:01:42
Cudne czyste grzeczne kolwiek to słowo znaczy Ll ułożone, współpracujące, a nawet jeżeli na przykład w filmie pojawia się jakaś sytuacja, że są problemy wychowawcze, one fill, to kończy się znajdzie najczęściej hepi endem i cudowna rodzina. Szczęśliwa jest wojna.
00:02:02
Żyli długo i szczęśliwie.
00:02:03
Bez wyobrażenia robią nam ogromną krzywdę, bo nie skupiamy się na tym.
00:02:08
Co jest naprawdę?
00:02:11
Czego naprawdę doświadcza nasze dziecko? Czego naprawdę doświadczamy? Co naprawdę dzieje się w naszej relacji? Tylko zderzamy się cały czas tym, jak być powinny l.
00:02:23
To również pojawia się w sytuacji takich napięć i frustracji. To jest zderzenie z naszymi ograniczającymi przekonaniami przekonań mamy w głowie od groma i tak naprawdę to jest jeden z bardzo wartościowych aspektów praktyki uważności, przyglądanie się swoim myślom.
00:02:41
A później wśród tych myśli wyłapywanie przekonań, które drukowały się również wnoszą.
00:02:50
Nasze głowy z biegiem lat to mogą być przekonania, które związane są z urządzeniami, które słyszeliśmy dzieciństwie albo se ll z tym, czego doświadczamy lub zaobserwujemy wokół nas. Nie wiem, przekonanie może być dzieci i ryby, głosu nie mają.
00:03:10
Czy to jest takie piękne?
00:03:11
EE przy ograniczające przekonanie. Pamiętam z mojego dzieciństwa FI.
00:03:16
Jeżeli ono, nawet jeżeli ja.
00:03:18
Z niego się śmieje, ale on jest drukowane u mnie w głowie i włącza się w momencie, kiedy moje dzieci zaczynają dyskutować, kiedy zaczynają hałasować w momencie, gdy dorośli siedzą przy stole, to to przekonanie. Możemy się nimi świadomie załączać. Nie mam wtedy.
00:03:37
Wierzę w to, że moje dzieci są ll nieodpowiednie, że ja Jestem rodzicem, nie niewystarczającym, ponieważ nie udało mi się tych dzieci nauczyć, że one mają być cicho.
00:03:48
Kiedy dorośli rozmawiają, że one mają nie dyskutować, tylko słuchać.
00:03:52
To to jest ich rola, być cicho i słuchać.
00:03:55
Jeżeli ja sobie uświadomić, że to przekonanie się u.
00:03:58
Niej wyłącza i co ona mi robi bo.
00:04:01
No napina mnie całą i ja się przygotowuje do walki. Chcę zmienić tą sytuację. Proszę więc nieodpowiednia.
00:04:08
Wszystko się sypie.
00:04:10
Bo już nie Jestem w kontakcie ani ze sobą, ani z moim dzieckiem.
00:04:15
Wśród tego chce się pojawia. W naszej głowie toczy się wewnętrzny krytyk.
00:04:19
No, który to już trochę wspomnieliśmy w kontekście wizerunku idealnego rodzica, bo jest to niewłaściwa. Tu robimy, tak sobie nie poradziłam. To nawaliłem też bym się ośmieszył om LI tak dalej i tak dalej. Wewnętrzny krytyk oczywiście od nas zadanie nas.
00:04:34
Teoretycznie motywować do tego?
00:04:37
Nie zje pewnie już nauczeni, jak robi coś poprawnie, ale niestety jego działaniem jest fill.
00:04:48
No jesteś okrutne i my jako ludzie wcale nie podążamy chętnie za zmianą mnie wcale nie poszukujemy rozwoju, kiedy słyszymy, by naszego krytyka znajdzie się kolejny, się staramy się ochronić. Zastygały w bezruchu, żeby to już przeszło.
00:05:05
Więc wewnętrzny krytyk wiemy sobie niby uśmiechnąć, podziękował, służy. Wiem, że na dobre intencje. Natomiast fill.
00:05:15
No jednak pójdziemy inną ścieżką i proszę pana.
00:05:17
Być może inny głos prawne scenariusze, czyli to też.
00:05:20
Jest coś, co może się pojawiać?
00:05:22
Czyli od razu pojawia się widza, kiedy moje dziecko zachowuje się niewłaściwie, jaka będzie jego.
00:05:26
Przyszłość nie poradzi sobie w życiu, dobrze?
00:05:29
Będę osiągnie albo jest niewychowany. Odpowiednim umie się zachować i tak dalej. Będę mu kolejny.
00:05:36
Z ceną innych ludzi.
00:05:38
No to jest coś, co bardzo mocno, bardzo często, bardzo mocno nam nam przyświeca w naszym rodzicielstwie.
00:05:49
Jasne jest, że w tym temacie wszyscy są ekspertami.
00:05:53
Jasne, jest jeszcze jednym, żeby względu na to, co byśmy zrobili, jakbyśmy to zrobili.
00:06:00
Zawsze będą tacy, którzy powiedzą nam, że.
00:06:02
To było niewłaściwe.
00:06:04
Że ścieżka, którą wybraliśmy, jest krzywdząca dla.
00:06:07
Właściwa nie społeczeństwo jest zgodna z jakim systemem wartości L, który powinniśmy reprezentować.
00:06:19
Każdy ma swoje życie i oceny innych ludzi.
00:06:24
Którzy pozostając ludziom?
00:06:27
Każdy z nas ma swoją ścieżkę i jeżeli działa cercas intencją jak najlepszą dla siebie dzieci swojej rodziny.
00:06:36
Dobrze wziąć oddech crystalliced ocenę.
00:06:41
Dla mnie przy okazji.
00:06:43
Ma i ustawne próby połączenia swoich wszystkich życiowych. To jest również bolączka im.
00:06:51
Że staramy się być wielozadaniowym, robić mnóstwo rzeczy.
00:06:54
Równolegle są badania.
00:06:57
Potwierdzają niestety z okrutną szczerością, że nie jesteśmy wielozadaniowe, że potrafimy jako ludzie bardzo szybko przełączać się między różnymi zadaniami.
00:07:07
Ale to nie jest tak?
00:07:08
Że jesteśmy w stanie skupić się w pełni na kilku zadaniach równocześnie, czyli jeżeli wykonujemy kilka zadań.
00:07:15
Po pierwsze zużywane, strasznie dużo energii na to przełączanie się między rolami z zadaniami, które wypełniamy, a po 2 żaden z nich nie robi. I to też jest aspekt. Warto się pochylić.